Japanska bildpuzzel

Nästa nummer av Japanska bildpuzzel är snart tillgänglig för dig som vill köpa den eller för första gången vill testa på att lösa den här typen av puzzel. Jag som gör tidningen är framförallt intresserad av puzzlet därför jag blir riktigt utmanad och inspirerad av de tankebanor som behövs för att hitta lösningen och bilden. Det finns mycket mer att prata om och jag vill gärna komma i kontakt med dom som liksom jag är intresserade. Berätta gärna om dina erfarenheter och vad du vill att jag ska tänka på eller ta med i tidningen.

Hälsar Helena

One thought on “Japanska bildpuzzel

  1. Hej, det här låter spännande var kan jag hitta tidningen? Om jag behöver hjälp för att förstå hur jag ska lösa puzzlen, vad gör jag då? Finns tidningen i nätversion?

Kommentera

