Tack till ”Noras Paraply”

Tack till Noras Paraply, bloggen, som fick mig att ta mig utanför mina egna krav på mig själv. Jag skulle minsann kunna ta bilder som betyder något för mig utan att experimentera med ”bilden” … när jag sedan tittade på underbara foton och anade hur de hade kommit till, så föll kravet som ett bananskal … så här kan jag göra och helt plötsligt så blev så mycket mer tillåtet … jag nästan slet tag i kameran och innanför bröstkorgen så släpptes fjärilarna fria …. en härlig känsla, det kändes kul och fantasin började sjuda..,

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

