En lagun så som den upplevs

Detta bildspel kräver JavaScript.

Bara några få ögonblick fylldes kropp och sinnen med en underbar upplevelse av en lagun, att jag befann mig i den, solstrålarna flödade genom en alldeles färsk grönska, ner i dammens spegel, allt kändes bara varmt och vackert i sin omedelbara närhet och beröring.

Utan tankar och utan mål, utan rätt och fel – så kunde jag med lust och nyfikenhet använda mina färger, penslar och block för att återuppleva och försöka ge uttryck för min egen upplevelse, här och nu!

5 thoughts on “En lagun så som den upplevs

  1. Lyssnar inåt – Att vara här och nu – med tanke och handling eller kropp och känsla! Att tänka och handla positivt är det detsamma som att uppleva och känna positiva förnimmelser – intryck genom kropp och själ????

  2. Det är nog bäst att du kastar dig ut på nätet!! Jag har aldrig gjort det själv, så jag har ingen aaaning om vad som dyker upp…! Googla också på Psychic art, så lär du få upp ännu mer!!

Kommentera

