Min installation av rosor

Min ”installation” av rosor börjar ta form. Hela tiden kommer det nya idéer, det finns ingen slutgiltig plan bara en ambition att följa min känsla och ta tillvara min kreativitet. Min känsla guidar mig, det som fascinerar mig, gör mig nyfiken, ger mig känsla av glädje och lycka tas tillvara, sätts samman och växer fram.

Detta bildspel kräver JavaScript.

 

Det märkliga är att det ”trots allt” blir till något – utan ett tydligt mål, syfte, en plan, budget och utvärdering – för min del känns det som det är resan och inte målet i sig som är mödan värd.

3 thoughts on “Min installation av rosor

Kommentera

