Måne och sol möts tidigt en morgon

Detta bildspel kräver JavaScript.

En fascinerande morgon när månen är på väg ner i väster och solen på väg upp i öster – å ena sidan sjunker natten ner i vila å andra sidan gryr en ny dag. Färgerna, tonerna, nyanserna och framförallt stämning och sinnesintryck bjuder på magiska upplevelser. Mitt emellan – längs en väg – och som jag kan förstå frizon går jag och Oscar denna morgon som jag aldrig har upplevt och som jag lämnar i samma stund som det ofattbara och inte heller fattbara har speglats i min kropp och upplevelse här och nu. 🙂 🙂

2 thoughts on “Måne och sol möts tidigt en morgon

Kommentera

