Dagens Hagert …

En läkare på TV4 Nyhetsmorgon förklarade hur man finner inre frid. Det är att avsluta det man påbörjat!
Så jag såg mig omkring här hemma och började med saker jag ännu inte avslutat, en flaska vodka, tömde den, påbörjade flaschkan Bailliass, en pava Råm, en sckvätt rjödvin, en pås shipps, 1/2 kladkkka ohc en asjsk colkohidad, du sha bar a vecta hurr jekkla brar ja måR nu. VA snell å snikka de hervidaer til de somn behövre inner frii ..takc..

· Två äldre kvinnor satt och fikade på ett café när ena kvinnan plötsligt tycker sig se något konstigt i den andra kvinnans ena öra. Hon böjer sig fram för att se vad det är och utbrister sedan med ett skratt:
– Märta, vet du om att du har ett stolpiller i örat?
– Vad säger du, Maja? Har jag ett stolpiller i örat?
Märta tar ut pillret, tittar på det länge och väl och säger sedan:
– Nu tror jag att jag vet var jag har gjort av hörapparaten.

One thought on “Dagens Hagert …

Kommentera

