Stämningsfull morgon

Detta bildspel kräver JavaScript.

Månen lyste vackert på morgonen och gav magiska genljud inombords. Magi som något ännu inte avslöjat, förklarat och förstått in i minsta detalj. Något oupptäckt och bara närvarande genom känsla och förnimmelse. Nyfiken smyger jag mig ut med kameran och försöker fånga min inre stämning, komma bortom det ”inlärda” och ”förväntade” av fotot och symboliken.

Så här börjar vår 3:e advent medan Janne ännu jobbar på sin skönhetssömn eller ”rävsover”  han bara för att dyka upp när veden har staplats in, kakelugnarna sprider en härlig värme och pannans ljud hörs genom husets ledningar och element. 🙂 🙂 🙂

Så underbar är min käre Janne och man!!! Vad mycket det finns att ta tillvara 🙂 🙂 🙂

One thought on “Stämningsfull morgon

  1. 😀 😀 😀
    Vilka underbara Jannar vi har du och jag!! 😀 Fast här är det JAG som inte kommer ner förrän det sprakar i kaminen!! 😛 (Men jag är rätt underbar jag också…!!) 😛
    Fina bilder på månen blev det i alla fall!!

Kommentera

