Underbart vackert beskrivet

Detta bildspel kräver JavaScript.

Foto och bildspel Anneli

Mail från Solkarina:

Jag är hemma,

När jag känner hur hela havet finns inom mig,
När jag känner hur berget och jag är ett
När jag känner rymden och fåglarna som sitter bredvid mig
När jag hör hur det tisslar och tasslar i stenar och bakom träd
När mossan talar till mig och påminner mig om de högsta vibrationerna
När jag genom marken under mig känner kontakten med allting på jorden.
När jag öppna bubblan och släpper in resten av världen som inte syns

http://www.sinligkunskap.se

forts Solkarinas mail …
Fastna inte i former

Vi lever i en tid när det blir viktigare och viktigare att vara medveten om vilka ord vi använder oss av. Vilka associationer vi får av ord…orden vi använder och talar skapar och väcker gamla präglingar. inte bara från oss själva utan från de som också levt tidigare. Vi är en pågående process. Så många människor – så många – lever kvar i gamla illusioner och ser det inte själv. Detta är något som är så viktigt att visa och att påvisa. Jag vill uppmana och utmana dig i de trossystem du bekvämt använder dig av och välja och se allt annat som finns. Speciellt i det andliga sökandet så är det lätt att fastna i fack, trosystem – som människor skapat. När vi lever i den femte dimensionen så lever vi som vi lär, vi talar som vi tror, och vi använder ord för att manifestera.

One thought on “Underbart vackert beskrivet

Kommentera

