Helt oemotståndliga frågor !

Robban Westmanhar gjort ett inlägg iIKEA Sverige  – Från facebook
Hej IKEA!
För ett år sedan så flyttade jag, min sambo, vår dotter och hunden till en ny lägenhet. I samband med detta så införskaffade vi också två fina skohyllor från ert sortiment (tyvärr så minns jag inte modellnamnet). Syftet med dessa två skohyllor var så som jag uppfattade det, att ställa sina skor på. Nu till problemet och min fråga. Varje gång jag kommer hem så snubblar jag över ett par gummistövlar, ett par björn borg tygskor och även diverse andra kvinnoskor. Det gör ont och resulterar i att jag är förbannad resten av kvällen. Min fråga till er är: Kan det vara så att era skohyllor på något sätt är farliga? Eller att min sambo och dotter någon gång blivit skadade när de har försökt att anväda dessa skohyllor? I så fall så behöver jag veta det så jag också kan ta ställning till om jag ska fortsätta att ställa min skor i hyllorna, eller om jag ska göra som de övriga i familjen och dumpa dojorna i en stor hög innaför dörren.

MVH Robban

One thought on “Helt oemotståndliga frågor !

Kommentera

