Nytt år, nya mål, strategier och planer?

Nytt år och nu läggs nya planer, nya strategier …

Skit i dom perfekta planerna – Göran Aldén – från facebook

”Nytt år. Nya planer skapas i massor. Nya mål sätts. Vi inbillar oss i vår enfald att om vi bara skriver en plan, så kommer det bli som vi vill. Så enkelt är inte livet, så skriv nu inte en massa planer förrän du sett min film :)”

Filmen – När vi planerar ihjäl oss!

Om ”Slow living” – Marianna Agetorp

Marianna Agetorp – Min livsväg

Nej jag har aldrig skrivit en affärsplan för mitt företag – bara för mitt liv. Ingen företagsrådgivare hade kunnat tro på möjligheten att driva företag och trädgårdsverksamhet här ute i ”obygden”. Men jag frågade ingen om lov. Jag ställde mig under stjärnhimlen på denna plats – frågade aldrig om det skulle vara möjligt. Jag gjorde det möjligt. Nej jag är inte klar – men jag lever, verkar och känner en enorm tacksamhet över att få vara med.”

Kommentera

